HR asszisztens állás Szolnokon

Irodai adminisztrátor
Munkavégzés helye: Szolnok
2021. 02. 23. 13:15
A szolnoki régió piacvezető szállítmányozó és logisztikai szolgáltató vállalata,
a BI-KA LOGISZTIKA KFT
HR asszisztens munkakörbe keresi új munkatársát napi 6 órában!
Feladatok
- HR csoport munkájának adminisztrációs támogatása
- HR csoportvezető munkájának támogatása
- Beléptetéssel, kiléptetéssel, személyi változásokkal kapcsolatos munkaügyi adminisztráció, személyi anyagok naprakészen tartása
- Üzemorvosi, tűz- és munkavédelmi szolgáltatóval való kapcsolattartás, adminisztráció intézése-és kezelése
- Toborzás – kiválasztás adminisztrációjában történő segítségnyújtás
- Szervezési feladatok és egyéb munkahelyi események támogatása
Elvárások
JELENTKEZZ, HA:
- Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
- 1-2 év tapasztalatot szereztél HR Asszisztens vagy hasonló munkakörben
- Erős számítógépes ismeretekkel rendelkezel (Excel, Word,Outlook stb)
- Önállóság jellemez a munkád során
- Kiválóan kommunikálsz szóban és írásban egyaránt
- Problémamegoldó készséged kiemelkedő
- B kategóriás jogosítványod és aktív gépjármű vezetési tapasztalatod van
Előnyök
- TB és bér ügyintézői végzettség
- Alapfokú angol nyelvismeret
Amit kínálunk
- Barátságos munkahelyi légkör
- Azonnali kezdés
- Határozatlan idejű munkaszerződés
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Részmunkaidő 6 óra
Munkarend
- Általános
Önéletrajz elküldése kötelező!
Jelentkezem
Szeretne hasonló állásokról értesülni e-mailben?
Jelentkezzen be és állítsa be a hírlevelet, hogy értesüljön az Önnek legmegfelelőbb állásokról.
Bejelentkezés